Min side

Logg inn eller opprett konto

Opprett kundeside

For å ta i bruk våre kundesider må du først opprette en konto.  På kundesiden får du oversikt over dine ordrebekreftelser og kan gjøre endringer på ditt abonnement.

Opprett kundeside

Logg inn

Logg inn her dersom du allerede har opprettet din kundeside.

Glemt passord
Handlekurv

Handlekurv


Du har ingenting i handlekurven ennå!

Avtalevilkår Good For Me AS

Generelt

Disse betingelsene gjelder for avtale om levering av produkter til sluttkunder i Norge.


Partene:

Selger:

Good For Me AS

Øvre Slottsgate 4

0157 Oslo

Organisasjonsnummer: 999 572 545

kundeservice@goodforme.no

(heretter Good For Me, vi eller oss).

Kjøper:

Den person som er oppgitt som kjøper (heretter deg, kunden eller du) i bestillingen. Kjøper må ha fylt 18 år for å bli kunde av Good For Me


Abonnement

Vi tilbyr abonnement både med og uten bindingstid.

Ved bestilling av abonnement uten bindingstid vil følgende gjelde:

Introduksjonsprisen gjelder kun første pakke. Etter én måned sendes neste levering med 2 måneders forbruk til veiledende pris. Videre forsendelser sendes hver 2. måned.

Ved bestilling av abonnement med bindingstid vil følgende gjelde:

Du får en fastpris på produktet med en avtaletid. Ved en avtale på f.eks. 6 måneder, vil du få tilsendt en levering med 2 måneders forbruk hver andre måned. Etter endt avtaletid vil abonnementet være løpende.

Øvrige spesialtilbud kan inneholde andre leveringsintervaller og månedspriser.


Endring av abonnement

Abonnement uten bindingstid:

Endring eller oppsigelse av abonnement gjøres ved å kontakte kundeservice senest 14 dager etter fakturadato. Ved for sen endring forplikter du deg til å motta og betale for leveransen.


Abonnement med bindingstid:

Dersom du ønsker å avslutte eller pause abonnementet gjøres dette etter endt avtaletid. Fristen er 14 dager etter fakturadato etter endt avtaletid. Ved for sen endring forplikter du deg til å ta å motta og betale for leveransen. Ved en eventuell kansellering eller oppsigelse i avtaleperioden vil det forekomme et bruddgebyr. Gebyret tilsvarer full pris på alle mottatte varer. Avtalen blir terminert og det vil ikke påløpe flere kostnader på abonnementet.


Enkeltkjøp

Ved enkeltkjøp vil du ikke motta flere leveringer fra oss før du selv bestiller på nytt eller tar kontakt med kundeservice.


Levering

Når vi mottar din bestilling, sendes varen normalt ut fra vårt lager innen 2-3 virkedager. Pakken går som brevpost med Posten Norge som opererer med en leveringstid på 3-5 virkedager. Pakken bør dermed være ankommet i løpet av 3-8 virkedager. Pakken får plass i de fleste postkasser.

Porto

Frakt kr 49,50



Betaling

Vi benytter Klarna Checkout som betalingsløsning. Hos Klarna Checkout kan du enten betale med kredittkort (VISA og Mastercard), delbetaling, eller ved faktura. Les mer på Klarnas betingelser


Se også Klarnas Personvern Policy og Klarnas vilkår


I de tilfeller hvor Klarna ikke er tilgjengelig vil betaling foretas via faktura. Faktura sendes på epost fra Riverty med 14 dager betalingsfrist. Ved forsinket betaling vil de til enhver tid gjeldende gebyr bli tillagt eventuelle purringer og betalingsvarsler.

Priser

Prisene på våre produkter er i norske kroner og inkluderer merverdiavgift. Prisene er tilgjengelig på våre nettsider og gjelder inntil endring skjer. Prisendring varsles minimum én måned før endringen trer i kraft.

Rabatter og introduksjonstilbud

Rabatter gjelder for den til enhver tid aktive kampanje og dens spesifikke vilkår.


Introduksjonstilbud på abonnement kan kun benyttes 1 gang per produkt innenfor en periode på 12 måneder per kunde. Ved misbruk av introduksjonstilbud eller nærmere angitte kampanjevilkår, forbeholder vi oss retten til å kansellere ordren, endre prisen på bestillinger, og etterfakturere overskytende.

Kommunikasjon

Kunden samtykker i at vi kan bruke enhver kommunikasjonsform, herunder brev, telefon, e-post og SMS. Ved bestilling vil du motta en bekreftelse på kjøpet via e-post eller SMS.


Av og til benyttes SMS og nyhetsbrev for å gi kunder opplysninger om ordre, leveranse, gode tilbud og annen relevant informasjon. Dersom kunden i fremtiden ikke ønsker slik informasjon, kan kunden reservere seg hos kundeservice.


Personopplysninger

Vi behandler alle våre kunders personopplysninger konfidensielt i henhold til personopplysningsloven. Vi verken selger eller videreformidler dine personopplysninger. Vi anvender disse opplysningene kun for å administrere ditt kundeforhold, sende deg din ordre og gi deg produktinformasjon. Du har rett til innsyn i hvilke opplysninger som ligger til grunn i ditt kundeforhold, jf personopplysningsloven § 18. For mer informasjon om hvordan Good For Me behandler personopplysninger, personvernserklæring.


Angre- og returrett

Angrerettloven gir deg 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen på din første forsendelse. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet for uåpnet produkt og returnere varen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i samme tilstand som du mottok den. Ved bruk av angreretten må du dekke kostnaden ved å sende varen i retur. Angrerettskjema medfølger i ordrebekreftelsen du mottok på ditt første kjøp. Avtal returen med vår kundeservice.


De påfølgende varer i abonnementsavtalen er identisk med den første varen. Det er dermed ikke angre- og returrett på de varer du mottar etter den første pakken.


Om du ikke ønsker flere forsendelser må du avbestille innen 14 dager før din neste levering. Dato for neste levering finner du på sendingsbekreftelsen som blir sendt per epost. Dersom frist for avbestilling er overskredet vil ikke endringen tre i kraft før ved neste forsendelse. Forsendelser som returneres til oss via postoppkrav vil ikke bli hentet.


Kundeservice

Good For Me har kundeservice på e-post og håndterer henvendelser som gjelder våre produkter og tjenester.


Du kan benytte deg av kontaktskjemaet i nettbutikken for å komme i kontakt med oss vedrørende din henvendelse.


Lovvalg og verneting

Eventuelle tvister avgjøres etter norsk rett. Konflikter søkes løst i minnelighet. Tvister som ikke kan løses ved voldgift skal avgjøres av norske domstoler. Rett verneting er Oslo tingrett.


Opplysning om klagemuligheter

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste kjøpt hos oss, kan du inngi en klage til:

Forbrukerrådet

Fred Olsens gate 1,

0152 Oslo


Du kan klage til Forbrukerrådet via www.forbrukerradet.no. Europa-kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her – http://ec.europa.eu/odr


Aksept og endring av vilkår

Vilkårene er gjenstand for endringer ved særlige behov, offentlige endringer eller andre momenter som påvirker vilkårene. Nye vilkår vil bli tilgjengelig på vår nettside.


Sist oppdatert: 20.12.2023